The Sims 3 - PL

  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_boolean_operator::value_validate() should be compatible with views_handler_filter::value_validate($form, &$form_state) in /modules/views/handlers/views_handler_filter_boolean_operator.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /modules/views/views.module on line 906.
Konsole i gry
PEGI:
PEGI: 12
Gatunek: Symulacja
Wydawca: Electronic Arts Inc
Platforma: PC
Stan: Nowy

Produkt dostępny: w ciągu kilku dni

Cena:
98.00 zł

Po wielkim sukcesie i ogromnej masie dodatków do dwóch poprzednich części serii, Maxis opracował odsłonę trzecią kultowych The Sims.

Jedną z ewolucyjnych zmian jest wprowadzenie ciągłego świata gry. Podopieczni gracza nie są teraz w żaden sposób ograniczeni w tym, gdzie chcą się wybrać. Od teraz mogą bezproblemowo po prostu wsiąść do samochodu i udać się na upragnione zakupy czy wakacje. Do takowych opcji nie są potrzebne żadne dodatki, wszystko jest po prostu zaimplementowane w wielki świat gry. Kolejna nowa wariacja dotyczy systemu potrzeb. W poprzednich odsłonach każdy sim określony był kilkoma suwakami, które informowały gracza o aktualnych potrzebach swoich pupili. Tym razem rozpoznanie danych pragnień jest możliwe jedynie poprzez obserwację zachowań ludzików i tym samym wejście z nimi w jeszcze większą więź, jaką zakłóca jedynie szkło monitora.

Źródło: www.miastogier.pl